Mi a bánat az irodalom?
2016. november 01. írta: ciderpunk

Mi a bánat az irodalom?

 

 

molnar.jpg

 

Pár szó a Klub vendégéről:

A Szilágyi Erzsébetben érettségiztem, ezt követően kicsit kacskaringós utat jártam be: másfél évet jártam az Ybl Miklós Építészeti Főiskolára, majd miután abbahagytam pár hónap munka után az egri főiskolán végeztem matematika-technika szakon egy évet. 
Ekkor már kiformálódott bennem, hogy mit szeretnék, ezért átjelentkeztem magyar - történelem szakra, amit befejeztem, és az utolsó évben felvételt nyertem az ELTE történelem szakára is, hogy egyetemen folytathassam a tanulmányaimat. Közben azonban adódott egy munkalehetőség, 1988-ban elkezdtem dolgozni a Neumannban, ezért az egyetemet levelező szakon végeztem el.
Egy idő után érdeklődésem a filozófia felé fordult, így a Debreceni Egyetem filozófia szakát is elvégeztem, ezt követően pedig a magyar szakból csináltam meg az egyetemi kiegészítőt Miskolcon.
1988 óta egyfolytában a Neumannban tanítok.
Irodalmi estek szervezésével 1997-ben kezdtem el foglalkozni. Ezek az estek a lakásomon zajlanak.
Egy ideje más intézmények felkéréseit is elvállaltam, és vezettem ilyen beszélgetéseket a Bródy Könyvtárban, a főiskolán, egy könyvesboltban, az utóbbi időben pedig a Kepes György Művészeti Központban.
süti beállítások módosítása